11 april 2014

- Sudda, sudda, sudda ... -

Om man har så många järn i elden som jag har, program som skrivs in och blir inhiberade, barnens program och diverse läkarbesök, blir det lätt kaos i kalendern . Skriver ner det mesta i min svarta bok och vissa sidor är så klottiga att jag inte knappt kan läsa vad jag skrivit. I går på posten visade expediten något som fru Ingeborg bara måste ha i handväskan. Nämligen en FRIXION-penna. Den är som en kulspetspenna men har ett suddgummi i ändan som man kan sudda ut texten med. Bra va?


Lycka är att ha barn som ringer en till jobbet för att fråga om vi kan gå på loppis idag ;)

Expediten frågade om jag tycker om att göra korsord - jep det gör jag. 
Denna penna är ju även som gjord för det ändamålet men min nya penna skall vara fastklistrad i min almanacka. Nu är det alltså slutklottrat i den.


- Frixion ball clicker, remove by friction -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!