7 april 2014

- Hello again -

Hemma igen efter en mycket trevlig Stockholm-resa med arbetskamrater. 
Masade mig ännu, trots att både ben och ögon var trötta, till årets Vårmässa i mässcentrum. Kvällen gick sedan åt till häng i både soffa och säng. 



Idag skulle det definitivt ha smakat med en ledig dag men fick en sovmorgon i alla fall. 
Är just på väg till jobbet men ville sticka mig in och önska er alla en härlig ny vecka. 


Gjorde en krans av björkris som fallit ner under vinterstormarna. 
Den skall bli vårt påskäggsbo till påsk. Såg att affärerna är fyllda med chokladägg, det är säkert nu man borde hamstra de man behöver, annors lär man bli utan...

Hörs senare- jobbet kallar!


2 kommentarer:

  1. Trevligt med Stockholmsresa! Såg att körsbärsträden redan börjat blomma. Blir fint med kransen som påskäggsbo.

    SvaraRadera
  2. Hej, jo det var superskoj. Härligt vårväder, gröna gräsmattor - ja de var ju liksom före oss igen ;)))

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!