7 april 2014

- Att vara i himmelriket -

När man stiger in i Lagerhaus är det ju som att komma till himmelriket! 
Man har planerat vad man skall köpa men då man ramlar in där blir man ju alltid stum, råddig och lite galen och då glömmer man ju totalt bort vad man egentligen kom för att köpa! 
Kom i alla fall hem med bland annat dessa..


Lavendel tvål som jag ju älskar .. har ju som ni vet lite av en tvålmani.
 Denna flaska var ju så läcker att jag var illa tvungen. Sedan behövde jag även dessa Good vitamins som jag hoppas bli extra pigg av - innehåller nämligen små söta marshmellows ;))
( fast det var ju egentligen för den fina burlens skull de hamnade i köpkorgen) .


Och ett 24 hour candle måste jag ju få då jag ju verkligen bränner ljus 24 hour  i dygnet, storkonsument alltså!! Naturligvis köpte jag lite annat smått och gott som jag skall visa lite senare.


*     *     *     *

4 kommentarer:

  1. Fina burkar! Lagerhaus har jag aldrig besökt. Måste komma ihåg det nästa gång det blir att resa till Sthlm :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, Det skall du göra. Finns på väg från gamla från gamla stan till Gallerian..på gågatan

      Radera
  2. Oj vad fina saker. Det blir ett besök där snart tror jag bestämt. Ha det bra. Kraam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att man snart kan beställa produkter från deras webbshop även hit till Finland..😄

      Radera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!